???

När man försöker komma tillbaka på banan igen.. Ja det går helt OK. Det är dock en del som händer nu, jag har lämnat mitt jobb som barnskötare och väntar nu svar på om jag får jobbet på Scania, JA du hörde rätt! Jag har tröttnat på mitt yrke, jag gör så mycket men får ändå liksom bara skit tillbaka känns det som.
Jag gjorde allt för att visa vad jag gick för att stanna kvar. Men nä, jag kan inte riskera vårt hem och jag känner mig inte säker där jag var, har fått sen lön 2 ggr och har inneburit att hyran har kommit in sent och fått varning pga det.. Det fick mig att inse jag måste bort och testa något nytt.
 
Jag har aldrig trott att jag skulle komma så långt i processen med Scania (Randstad), från första samtalet till att bli skickad vidare och vidare tills jag nått slutprocessen och det enda svaret som väntas nu är från Randstad om jag blir anställd eller ej.. Men som många säger: Varför går dem så långt med mig? Har liksom gjort hälsokontrollerna och dem är godkända och finns inga hinder från att bli anställd. Men det som fick mig att tänka.. Sköterskan frågade. Vart på Scania ska du jobba? Ehm.. Jag vet inte har inte fått veta..
 
Fick mig att tro att alla som gör kontrollerna får jobb sen efter alla tester är klara. Så nu är mitt "liv" i Randstads händer haha. Jag behöver tryggheten, arbetslivserfarenheten. Allt detta skule förändra mitt liv, och sedan fokusera på mitt mål, detta år 2018 är året jag ska lyckas med mitt mål att gå ner till den vikt jag är nöjd mig, innan drog jag "30kg" men det är minst 20 kg jag vill ner till att börja med.. Så nu är det nya tag och gör om gör rätt! Träningen har jag börjat med iaf..
 
Cyklade ca 8km.. har hunnit simma 2 ggr på en vecka, så nu är jag igång men det som stoppar mig just nu är min lilla förkylning, ont i halsen och hostar sönder men bara på natten men oftast på morgonen så klart.. Aja, jag är tillbaka och jag ska fixa det här, alla har motgånger.. jag kommer säkert ha flera motgångar... men det tar vi då! Nu jävlar kööööör vi!  
🍑🍓🍋
Allmänt | |
Upp