Välkommen 2018!

Välkommen 2018, nya tag! Jag vägde mig, inte så farligt mycket + på vågen.. Men gått upp 1 1/2 kg.. Idag ska vi träna hemma. Och idag ska jag prova 3 olika smootihes: grön,gul och rosa, just oxå för min viktresa.
Nu när jag har ett kostschema som funkar. Men det som blev tokigt att det var så tätt inpå jul och nyår.. Men igår nyårafton gjorde jag pepparbiff med sötpotatis o potatis i ugn med bea.. mums!
På kvällen hade jag tagit ram lite chips o billig (inte god) choklad o chkladbollar till sambon.. Chipsen o chokladen.. kastade jag! Fick ångest!! 😢 Detta år 2018 är det året jag ska nå mitt mål, som fixaformen sa: * sista gången du säger nu ska jag nå mitt mål* för det kommer jag göra! Nu börjar jag även jobba på heltid, ska bli kul så hoppas på bra tider! 🤗
 
Hej då fula kropp!
⬇️
 
 
 
Allmänt | |
Upp