Helt seriöst..

Jag ligger lite efter med kost och träning.. Jag är febrig, haft kaos med magen sedan söndag/måndag.. Men inga kräkingar men illamående och huvudvärk. Sen går det massa skit på föris också.. aja, jag försöker göra det bästa med kosten, om jag inte har feber imorgon fredag så ska jag nog träna lördag, hemmaträning via spotify 😉
 
Det som stör mig.. är att när jag väger upp ris, får jag äta 70g.. det är typ ca 2 stora matskedar.. Men bönpasta blir mer, typ de där breda blir 130 kokt (35g vägd innan kokning) Nästan som man föredrar potatis och bönpasta istället än ris haha.. Jag ska planera veckans matlådor/frukostar men luncherna blir så svårt, ibland äter jag på jobbet eller typ varje dag... Blääääää
 
Aja, dra igång middagen och lyssna på musik som motiverar mig ♥︎
Allmänt | |
Upp