Gymtime!

Förra veckan fick vi lite tid ( 1 timme)  till att gå och gymma. Det var länge sedan vi var tillsammans och tränade. Värmde upp 5min på löpbandet med 3,5 incline och "hastighet" mellan 6-7. Körde mest armar men jag ville köra lite mage och ben. Sen avslutade vi på löpbandet och denna gång typ slutet körde jag små intervaller, jogga lätt i 20 sek 2 ggr.. men sen ville jag bara köra, så joggade på löpbandet i en hel minut! 🤩  Det kändes bra, så ska köra lite mer sånt för att få upp konditionen lite mer och liiite bättre. Annars har jag inte lika mkt flås längre, asså tänk er att gå upp för en trappa när ni inte tränat på ett tag och rent sagt latat dig? Ja då tror jag att DU förstår hur jag menar med flåset 😉
 
Jag väntar på mitt jobbschema.. Fick ett i fredags men stämmer inte osv.. För jag vill planera så man kan boka sig på passer.. 🙂
 
Idag köpte jag nya träningsbyxor, skit sköna, normalt sätt har jag M men i dessa tog jag L, hann inte prova men ville inte chansa med M för jag vet att M kommer vara lite tajta.. Och jag vill kunna träna utan att det ska vara obekvämt. Här ser ni ⬇️
 
Allmänt | |
Upp