Destroy IT!

Jag vet inte vad jag ska skriva längre, jag skriver detta inlägg, stänger ner sidan och fortsätter sen stänger ner igen..Det går bara åt skogen, varför kan jag inte sköta mig? Sista utvägen är liksom magoperation och jag vet att jag inte behöver den för jag vet om jag ger mig fan på så fixar jag det.

Måste bara sluta med vissa saker, som att sluta köpa "godis" när man är hungrig sen få dåligt samvete över det istället. Men vet ni? Jag tänker faktiskt skylla på mitt jobb, stressar över vart jag ska ta vägen, jag är rädd att stå utan jobb.. Visst, ja en månad klarar vi nästan..

Jag ska inte skylla på nått men jo, om ni var i min situation så skulle ni förstå hur jobbigt jag har det! Skulle kunna berätta om hela mitt liv vad jag gått i genom som inte resten av familjen vet... Jaja 

Jag har fått tips (visste jag redan) att börja med kosten ett par dar (max 1 vecka) sen lägga till min träning! 🙂

 

 

 

 

Allmänt | |
Upp