Believe 🧡

IgÄr gjorde jag middag enligt schemat (se bild nedan).. omg vad jag blev mÀtt, assÄ tror till och med att jag höll mig mÀtt till imorse haha. Det Àr tidiga frukostar jag inte klarar av..
 
SĂ„Ă„Ă„... Jag funderar pĂ„ att dagarna jag har kvar pĂ„ mitt jobb ska jag iallafall prova köra PF ( periodisk fasta 16:8) och sedan pĂ„ helgerna Ă€ta frukost osv som vanligt.. Jag tror det KAN funka.. PÅ tal om hela grejen nu.. Jag börjar gĂ„ mot arbetslöshet typ och vad jag vet just nu har jag inte hört ett ljud om jobben jag har sökt..
 
SÄ kommer jag nu, assÄ seriöst jag vet att jag har sagt* jag ska jag ska* och det hÀnder inget men det kommer.. nu idag börjar mina 90 dagar plus 30 dar till typ... Jag hade en depp-söndag igÄr för den delen.. Om 4 mÄnader exakt sÄ har vi 2 Ärsdag..och vad vore inte fint att ha det som motiation men ska försöka planera sÄ det blir roligare..
 
Jag vill gÄ pÄ gruppasser.. och dem man vill gÄ pÄ Àr ju under dagtid dvs pÄ förmiddagen och dÄ Àr man ju tyvÀrr pÄ jobbet. Spinning finns pÄ kvÀllarna men de Àr oftast fullbokade plus att det Àr 10+ i kö sÄ kÀnns inte som en chans...
 
 
 
AllmÀnt | |
Upp