Finner inga ord.. :(

Jag borde skämmas.. Jag kan inte skylla på något men det jag skulle vilja skylla på är att jag har vart sjuk i 1 vecka och JA jag har ätit skit... Jag har fan gått upp 4 kg.. Jag blir så arg på mig själv. Fan håller jag på med.. Jag vill ner minst 10 kg till våran 2 årdag men innan detta år 2018 vill jag nått 25 kg.
 
Så nu när jag är frisk så ska vi komma igång och träna. Vi har anmält oss till årets Scaniamilen, men jag kör 5km och sambon 10km. Asså jag är på den statvikt jag hade iSeptember 2015... fyfan. Vad har jag gjort med mig själv. Måste ha minst 3 månader med FixaFormen för jag skötte mig med hennes uppdateringar och fick enormt mycket stöd.
 
Det är lite dyrt men jag funderar o funderar på Refitness men jag vill samtidigt dock köra med mitt kostschema från fixaformen.. Asså jag har känt av att jag har gått upp, känner mig bara klumpig, äcklig. Igår gick jag från brun till askblond, på en enda blekning, både jag och frisören var nöjda. Jag skulle gentligen haft färga håret som belöning men jag ville ha det nu.. Nu idag ska vi städa och träna hemma, imorgon blir det gymmet faktiskt. 
Allmänt | |
Upp