PT-pass 2

Idag körde jag mitt andra PT-pass. Det gick jätte bra, känns iaf och lär kännas mer imorgon.. mina lår typ skakar eller hur man ska förklara det.. men jag tror ni förstår! Sen blev det typ arm/axel sen något med foamrulle, omg den va skön.. sjukt att man tycker det är skönt med o göra en övning? Sen slutet av passet.. assååå ååååh va roligt men jobbigt.. repet..typ ormen och "klappa händerna" sen dubbel.. aja skitsamma det körde jag i tabata intervaller 20sek och vila i 10sek.
Asså jag lovar det kändes och jag fick ut min ilska med det också.. Jag hade en pissdag.. sovit dåligt och sen vädret sög ju mera..men PT kickade igång mig och kändes skönt efteråt. Så kör ett 3de pass på tisdag och då blir det morgontränong ca 9.30 och ska nog efteråt kanske simma lite eller om man kör det måndagen o onsdag.. =) Ja, det återstår och se.. Ska btw se till att det kan läggas upp bilder.. =) more funny liksom. . . 
 
Allmänt | |
Upp