Äntligen julen över..

Asså denna jul, har jag faktiskt inte ätit så mycket godis och sånt. Man har inte det där sötsuget längre och jag kan känna mig ilamående bara av att se allt. Men mest mat, på julafton var det endast MAT och inget mer, konstigt haha. Lite stolt över det.. Och min rubrik.. ja äntligen julen är över, nu är det dags att sätta fart för den delen.. Har ju ett mål... Så nu är det fokus igen då! Vill försöka tappa lite vätska men vette sjutton hur det går till, äta mat med extra salt? Jag kommer ju vara skit törstig .. lol.. Jag ska gör en utmaning.. ja mitt nyårslöfte.. är att under 90 dagar sköta mig enligt kostschemat som vanligt, vill typ göra "utrensing" av kroppen för det nya året, och lite mer frukt o grönt ska införas.. Skit dålig på det.. Får nog köra 1dag i veckan med sallad eller 2.. =) Jag vill verkligen lyckas nu! 
 
Jag fick också förlängt på mitt jobb, fick först inte förlängt men nu pga brist på personal och sen minska att ta in helt nya ansikten för barnen. Sen fick jag heltid så det känns så bra!! 
 
Nu kör vi!!! 2018 here i come 🤩
 
 
Allmänt | |
Upp